aanbodnet

Xbox 360 elite slim spellen 2 controllers headset en hard...

Xbox 360 elite slim spellen 2 controllers headset en harddisk

Adverteerder:
Sander Langens
Rosmalen

Telefoonnummer:

0643451589

Prijs:€ 200,00

Email Adverteerder

De xbox is nog gewoon in goede staat.
de spellen die je erbij krijgt zijn.
Assassin's creed - brotherhood.
Call of duty 4.
Skate 3.
Fear Files.
Fable 2 en Halo wars.
Er zit een witte originele headset bij (3x gebruikt)
2 Originele controllers.
en een harde schijf van 250 gigabyte

Xbox 360 elite slim spellen 2 controllers headset en hard... afbeeldingen

Terug naar boven

Xbox 360 elite slim spellen 2 controllers headset en hard... Xbox 360 elite slim spellen 2 controllers headset en hard... Xbox 360 elite slim spellen 2 controllers headset en hard... Xbox 360 elite slim spellen 2 controllers headset en hard...
Xbox 360 elite slim spellen 2 controllers headset en hard...

Xbox 360 elite slim spellen 2 controllers headset en harddisk te koop aangeboden door Sander Langens uit Rosmalen in de categorie Microsoft Xbox 360 op aanbodnet.nl

Advertenties in Microsoft xbox 360

Terug naar boven

Xbox code s te koop Xbox code s te koop

Hoi allemaal, Mijn naam is Inge en heb ik enkele 100% werkende en originele Xbox Live Gold abonnementen en Points te koop. Ik heb 2 xbox live 12 maan ...
€ 25,00
Xbox 360 te koop Xbox 360 te koop

hoi mensen Ik heb een Elite omgebouwde abox 360 te koop. Hij is om gebouwd met de nieuwste firmware. Alle nieuwe games kan erop afgespeeld worden. All ...
n.o.t.k
Xbox 360 elite slim spellen 2 controllers headset en harddis Xbox 360 elite slim spellen 2 controllers headset en harddis

De xbox is nog gewoon in goede staat. de spellen die je erbij krijgt zijn. Assassin's creed - brotherhood. Call of duty 4. Skate 3. Fear Files. ...
€ 200,00
Xbox 360 slim vanaf 35 euro www ombouweindhoven nl Xbox 360 slim vanaf 35 euro www ombouweindhoven nl

WWW OMBOUWEINDHOVEN NL Xbox 360 Slim ombouwen Eindhoven 100% garantie Het meest erkende ombouw en reparatie adres voor de Nintendo Wii, Xbox 360, Xbo ...
€ 35,00
Xbox 360 slim ombouwen www ombouweindhoven nl Xbox 360 slim ombouwen www ombouweindhoven nl

(LET OP! DEZE ADVERTENTIE IS VAN 4-2011. KIJK OP ONZE SITE VOOR DE MEEST RECENTE MOGELIJKHEDEN!) WWW OMBOUWEINDHOVEN NL Nintendo Wii ombouwen Eindho ...
€ 45,00